ni är de värdefullaste jag har!

deepshit osv

Emelie Wikström
min bestie som jag känt sen vi bara var ett år!
kommer aldrig svika dig, låta dig svika mig och vi kommer alltid stå
vid varandras sida
Love u babe!

Fanny
Min fina tjej som jag har gått i samma klass som sen förskolan
Vi har bråkat då & då men har alltid slutat med skratt
fiiiina du, never leave me!
Nathalie
finaste tjejen som jag också har känt sen förskolan men i min parallelklass
vi har gjort allt möjligt och det är minnen som är oförglömliga!
Alex'
Fiiiina killen som är min bestie
du gör mig alltid glad & när jag är ledsen kan du trösta
Natalia
Hjärtat, du är nog den härligaste människan jag har träffat
du är aldrig sur, kan stötta & är alltid så himla glaaaad mot alla
keep doing that baby!
Emil & Liam
sööööta killarna som jag har känt sedan vi var små
då köpte ni tuggummi till mig för 1kr
HAHAH bästa ni!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kommer du tillbaks?

Mail?: (Visas inte)

Blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0